Sabtu, 14 Januari 2012

Dah setahun Laktop aku.




    Alhamdulillah tak terasa dah setahun usia laktop aku. Tak pernah meragam, tak pernah rosak, hari2 on tak ada apa masalah. Okey saja. Begitu pantas masa berlalu, rasanya baru jee beli, rupanya sudah setahun berlalu. Alhamdulillah sekali lagi, mintak2 biarlah ia ok sepanjang hayat nya.
    Dari 300GB hardDisk yang ada, Cuma tinggal 60 GB saja lagi. Bukanya apa, penoh dengan lagu2, vid/mov dan gambar2 sahaja. Dari semalam lagi aku dah buat salinan di HardDrive 500GB luaran. Juga buat salinan melalui DVD bunner. Lebih dari sepuluh keping DVD aku gunakan. Ok laa tu. Dan yang tinggal aku delete kan mana yg tak penting. Kini hadrdisk laktop aku sudah mempunyai ruang lebih 120GB lagi. Baru lah ringan sikit perjalanan nya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan