Isnin, 28 November 2011

Demam, Batuk dan Selsema.

     Dari petang semalam lagi badan ni dah rasa sakit sakit, seram sejuk, hingus melilih dan terbatuk batuk. Boleh jadi gara2 lepas kenduri 2 hari berturut turut dalam suasana hujan. Petang semalam setelah telan panadol 2 biji, aku pun tertidur, tak sedar bini aku ke Bahau, menjemput anak nak balik.
     Hari ini, seharian lagi tak kemana mana, kejap2 baring lelap, bangun, baring lagi, tak tentu arah rasa badan. Petang tadi bini aku ke Bahau lagi, menghantar anak ku itu nak balik semula ke Bangi. Aku tak dapat nak ikut, sebaliknya tidur jee dengan selimut tebal.
      Malam ni pun, masih rasa demam, makan pun tak selera.Ada ceramah Maal Hijrah di Masjid SHK, tapi hati ini rasa berat nak pergi. Tak pee lah, lain kali kalau badan ku sihat pasti aku pergi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan